Для батьків логопедичної групи «Дзвіночок» «Логопедичне віконечко» відкрите з 29.11.17р. по 01.12.17р. Під час організації відкритого показового заняття 29 листопада батьки мали змогу бути активними учасниками навчального процесу, спостерігати, як їхні діти долучаються до читання, творчого дослідження звуків, різноманітних ігор, які заохочували та спонукали дошкільників активно навчатись, а їхніх батьків більше дізнатись про труднощі та можливості своїх дітей.

/Files/images/24301158_.jpg

/Files/images/24129964_202176316993935_4736761280091378092_n.jpg


/Files/images/24296590_202176286993938_6918040368743380894_n.jpg

Заняття вчителя-логопеда - Фаріон Алли Володимирівни

В ДНЗ «Веселка» з 20.11.17р. по 24.11.17р. проходив тиждень логопедії.

В логопедичній групі «Бджілка» для батьків була розроблена стен газета, проведений майстер-клас на тему «Ігротека в колі сім'ї» та відкрите заняття «Звук і Буква П». Протягом тижня батькам інтенсивно надавалися консультації, щодо подолання мовленнєвих вад у дітей.

/Files/images/24068001.jpg

/Files/images/24301458.jpg

Логопедична робота

Оволодіння рідною мовою і мовленням як найголовнішим засобом пізнання і специфічно людським способом спілкування залишається одним з першочергових завдань у роботі з дітьми упродовж дошкільного дитинства. Навчання мови та розвиток мовлення спрямовується на формування у дітей лексичної , фонетичної, граматичної, діамонологічної та комунікативної компетентності. Зрозуміло, що певні відхилення у мовленнєвому розвитку негативно відбиваються на формуванні діяльності та особистості дитини в цілому. В дошкільному закладі організована робота вчителів –логопедів Базь Р.З. та Фаріон А.В.Два логопедичних кабінети обладнані необхідними матеріалами : дидактичними посібниками , дитячою та методичною літературою . Вчителі-логопеди здійснюють систематичну послідовну роботу з виявлення , дослідження та корекції мови дошкільнят. Педагоги – логопеди володіють принципами і методикою корекції різних вад мовленнєвого розвитку дитини, враховують індивідуальні особливості, тісно співпрацюють з батьками. Таким чином вибудовується трикутник спілкування: педагогічний колектив (вчитель – родина – дошкільнята). Реалізація завдань здійснюється на комплексних заняттях та індивідуальних форм роботи.

/Files/images/IMG_1824.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 68

Коментарi