Оволодіння рідною мовою і мовленням як найголовнішим засобом пізнання і специфічно людським способом спілкування залишається одним з першочергових завдань у роботі з дітьми упродовж дошкільного дитинства.

Навчання мови та розвиток мовлення спрямовується на формування у дітей лексичної, фонетичної, граматичної, діамонологічної та комунікативної компетентності. Зрозуміло, що певні відхилення у мовленнєвому розвитку негативно відбиваються на формуванні діяльності та особистості дитини в цілому.

В дошкільному закладі організована робота вчителів –логопедів: Базь Р.З. та Фаріон А.В. Два логопедичних кабінети обладнані необхідними матеріалами : дидактичними посібниками, дитячою та методичною літературою та кожного року методична база збільшується. Вчителі-логопеди здійснюють систематичну послідовну роботу з виявлення , дослідження та корекції мови дошкільнят.

Педагоги – логопеди володіють принципами і методикою корекції різних вад мовленнєвого розвитку дитини, враховують індивідуальні особливості, тісно співпрацюють з батьками. Таким чином вибудовується трикутник спілкування: педагогічний колектив (вчитель – родина – дошкільнята). Реалізація завдань здійснюється на комплексних заняттях та індивідуальні форми роботи.

Організація корекційно-відновлювальної роботи в ДНЗ «Веселка» з дітьми, що мають порушення мовлення проводиться з урахуванням охоплення корекцією всіх дітей дошкільного закладу які її потребують.

/Files/images/лог.jpg

/Files/images/лог1.jpg

/Files/images/лог2.jpg/Files/images/лог3.jpg/Files/images/лог4.jpg

/Files/images/Screenshot_20190209-152305~2.png

Кiлькiсть переглядiв: 527

Коментарi