Методична робота з кадрами

1 Педагогічні ради на 2018-2019 н.р.

1.1

Педагогічна рада - колективне мислення «Рівний доступ до якісної дошкільної освіти – ключове завдання сьогодення» (завдання на 2018-2019н.р.

30.08.2018р.

Завідуюча

Вихователь-методист

Вихователі

Спеціалісти

1.2

Педрада-проблемний стіл

« Забезпечення достатнього рівня компетенції дошкільників для безпечного перебування в навколишньому світі»

28.11.2018р.

Завідуюча

Вихователь-методист

Вихователі:

Артюхова В.В.

Бондаренко С.М.

Олійник Н.І.

Кульбачна Л.М.

1.3

Педрада - лабораторія

«Розвиток зв’язного українського мовлення, використовуючи різні види діяльності дітей»

27.02.2019р.

Завідуюча

Вихователь-методист

Гарькава С.Б.

Шендерецька Ю.В.

Шевченко Ю.В.

Фаріон А.В.

1.4

Педрада - конференція

«Про роботу педколективу щодо реалізації особистісно-діяльнісного підходу в навчально-виховному процесі» ( підсумки роботи за рік)

29.05.2019р.

Завідуюча

Вихователь-методист

Вихователі

Спеціалісти

2 Семінари практикуми

2.1

Формування основ безпеки та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях у дітей дошкільного віку.

жовтень-листопад

Артюхова В.В.

Бондаренко С.М.

Масло В.Ю.

Олійник Н.І.

2.2

Роль занять у формуванні навичок спілкування з іншими дітьми та дорослими.

січень-лютий

Гарькава С.Б.

Коротинська Г.Ю.

Шендерецька Ю.В.

Фаріон А.В.

3 Консультації

3.1

Круглий стіл «Створення в дошкільному закладі безпечного середовища для дітей»

вересень

Вихователь-методист

3.2

Забезпечення фізичного розвитку дошкільників через оптимізацію рухової активності.

жовтень

Вихователь-методист

3.3

Конструювання: технології розвитку.

листопад

Вихователь-методист

3.4

Система дидактичних ігор як засіб формування пізнавальної активності дітей.

грудень

Вчитель-логопед

3.5

Розвиток творчих здібностей дошкільників через театральну діяльність.

січень

Вихователь-методист

3.6

Формування фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку в умовах логопедичної групи.

лютий

Вихователь-методист

3.7

Формування компетентності дошкільників за допомогою залучення дітей до планування сімейного бюджету.

березень

Вихователь-методист

3.8

Вихователі та батьки - поруч чи разом?

квітень

Вихователь-методист

3.9

«Нетаємні таємниці» (використання природного середовища для оздоровлення дітей)

травень

Вихователь-методист

4 Педагогічні години

4.1

Прес-конференція з елементами рольової гри «Ознайомлення вихователів із програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

вересень

Вихователь-методист

4.2

Ділова-гра «Сам удома».

жовтень

Вихователь-методист

4.3

Майстер-клас «Вітаміни? Обов'язково» (обмін рецептами здорового харчування для дітей)

листопад

Медична сестра з дієтичного харчування

4.4.

Педагогічний КВК

грудень

Вихователь-методист

4.5

Тренінгове заняття «Конфліктні ситуації, як їх уникнути»

січень

Практичний психолог

4.6

Аукціон талантів ( презентація досвіду роботи педагогів, які атестуються)

лютий

Вихователь-методист

4.7

Бліц-вікторина ( діалогічне мовлення за програмою «Українське дошкілля»)

березень

Вихователь-методист

4.8

Практичні рекомендації «Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку під час художньо-естетичного розвитку»

квітень

Вихователь-методист

4.9

Гра «Що? Де? Коли?» (Природа лікує, оздоровлює, навчає)

травень

Вихователь-методист

5 Педагогічні читання

5.1

Формування у дошкільників свідомого ставлення до особистісної безпеки та безпеки тих, хто поруч.

вересень

Вихователь-методист

5.2

Лекторій для педагогів «Фахівець радить» зустріч з лікарем, рятівником.

жовтень

Вихователь-методист

5.3

Уроки Сухомлинського «Всі добрі люди одна сім'я»

листопад

Вихователь-методист

5.4

Забезпечимо дитині право на гру.

грудень

Вихователь-методист

5.5

Позитивне ставлення до себе та інших – запорука здоров'я.

січень

Вихователь-методист

5.6

Дошкільник і книжка щоб знайомство було вдалим Г.Бєлєнька

лютий

Вихователь-методист

5.7

Кімнатні рослини в дитячому садку.

березень

Вихователь-методист

5.8

В. Сухомлинський про виховання працею.

квітень

Вихователь-методист

5.9

Ігри на асфальті

травень

Вихователь-методист

6 Колективні перегляди

6.1

Організація роботи в І половину дня.

вересень

Вихователь-

Сокур І.Ю.

6.2

Гарні умови – розвиток основи ( ігри, осередки для розвитку мислення, пізнавальної діяльності)

жовтень

Вихователь Кардаш А.В.

6.3

Фізичний розвиток: охорона життя та зміцнення здоров'я.

листопад

Інструктор з ф-ри Попко Л.Б.

6.4

Емоційно-ціннісний розвиток «Створення умов для психологічного розвантаження дітей»

грудень

Практичний психолог

Шевченко Ю.В.

6.5

Художньо-естетичний розвиток: театралізована діяльність

січень

Вихователь-

Коротинська Г.Ю.

6.6

Мовленнєвий розвиток: збагачення словника дітей.

лютий

Вчитель-логопед Базь Р.З.

6.7

Дошкільникам про права дитини

березень

Вихователь-

Тарасенко А.С.

6.8

Щоб країна пишалася нами ( формування основ патріотизму)

квітень

Вихователь-

Сторчеус Г.Б.

6.9

Хвилинки творчості й фантазії ( гурткова робота з образотворчого мистецтва)

травень

Керівник гуртка Онопрієнко Л.А.

Кiлькiсть переглядiв: 130

Коментарi