Психологічна служба ДНЗ в своїй роботі керується відповідними нормативно-правовими документами: накази МОН України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про психологічну службу», «Про інклюзивну освіту» та етичним кодексом психолога і т. д.
В нашому дошкільному закладі практичним психологом працює Кульбачна Л.М. Для роботи психологічної служби в ДНЗ виділено 2 кабінети. Психологічна робота проводиться серед вихованців 12 груп.
Головні напрями роботи практичного психолога:
1. Психологічне забезпечення процесу адаптації дитини до ДНЗ.
2. Відстеження психічного розвитку дітей раннього віку.
3. Психологічний супровід дітей з особливими потребами.
4. Психологічний супровід дітей «групи ризику».
5. Психологічний супровід обдарованих дітей.
6. Психологічна підготовка дітей до школи.
7. Психологічно-просвітницька робота серед батьків, вихователів, вчителів та всіх учасників навчально-виховного процесу.
8. Робота за запитами вихователів, батьків, адміністрації.
Згідно з річним планом проводяться групові та індивідуальні психодіагностики:
- діагностика емоційного стану дітей (в рамках контролю за адаптацією дітей) – вересень-жовтень;
- анкетування батьків новоприбулих дітей – вересень.
- психологічне дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфер дітей з ознаками дезадаптації – жовтень;
- діагностика психічного розвитку дитини раннього віку – листопад;
- виявлення дітей з ознаками тривожності, агресивності , соромʼязливості в старших групах – листопад;
- індивідуальна діагностика психологічної готовності дитини до навчання в школі – лютий-березень.
- психологічні дослідження за запитом батьків – протягом року.
Основною метою навчального закладу є: «Створення умов для формування основ принципово нової особистості адаптованої до умов життя, що швидко змінюється».