Педагоги та всі працівники «Веселки» впевнені, що всі діти талановиті від природи і як же важливо зачепити ті струни дитячої душі, знайти підходи, щоб розкрити і розвинути ці таланти.

Ми створюємо сприятливі умови для особистісного становлення дитини, намагаємось забезпечити збалансований її розвиток, узгодити тенденції до самореалізації і саморозвитку, формуємо її життєву компетентність, розвиваємо ціннісне ставлення до світу природи, культури, людей, самої себе.

Ледве навчившись ходити і говорити, їсти, одягатись, тримати іграшку – такими приходять малюки у 2-х річному віці до нас. І весь світ відкриває для них вихователь.

В основу роботи нашого закладу покладено три основні моделі – ІНТЕЛЕКТ, ДУХОВНІСТЬ і МОРАЛЬНІСТЬ, ЗДОРОВ’Я які є базою формування дитини – дошкільника.

Саме в дитячому садку ми закладаємо основи інтелектуальних здібностей дітей. Проект «Інтелект-основа розвитку особистості» допоміг намітити шлях розвитку.

Основна робота дитини в дитинстві – це гра. Тому ми і створюємо можливості для самих різноманітних ігор дітей і вплітаємо в ці ігри процес навчання. Граючись з дитиною досягаємо найкращих результатів у навчанні та вихованні.

Спеціально організовані вихователями заняття за державною програмою та додаткові за авторськими програмами з використанням ігрових прийомів, дидактичних та рольових ігор, дає змогу відобразити події навколишнього життя і зробити дитину учасником цього життя, зацікавитись ним і щиро переживати все те, у що грається. Саме в щирості цих переживань і в безпосередній участі і полягає сила навчального і виховного впливу. На заняттях використовується велика кількість дидактичного матеріалу, цікавих розвивальних завдань, які стимулюють розвиток мислення, мови, пам’яті, уяви, відчуттів. Розвитку психічних процесів допомагають тренінги психолога, які проводяться з дітьми. А це є головним в інтелектуальному розвитку.

На заняттях використовуються комп’ютери, які дають змогу навчання дітей зробити цікавішим, швидшим і простішим, а знання – глибшими.

Розвиваємо правильну, чисту, гарну українську мову – важливу умову всебічного розвитку дитини на заняттях з вихователями та логопедом.

Працюємо над екологічним та трудовим вихованням, яке є складовою частиною розвивального навчання.

Вивчаємо англійську мову на додаткових заняттях.

Розумовий розвиток дитини ми поєднуємо з моральним та духовним вихованням. Пам’ятаємо і виховуємо, що духовність – це дитина і Бог, а моральність – це дитина і суспільство.

Працюємо над тим, що дитина зростала у довірливій, духовно збагаченій атмосфері, переймала найкращі почуття і традиції нашого народу.

Формуємо патріотичні почуття, починаючи з любові, поваги, доброзичливого ставлення до близьких людей, до друзів, довкілля, міста, країни.

Для цього проводимо комплексну роботу: читання художньої літератури, бесіди, екскурсії, розгляд картин та слайдів, заняття зображувальною діяльністю на яких під чутливим керівництвом вихователя дитина виражає своє відношення до світу.

Родинні, громадські, народні свята, які організовуються за активної участі дітей проходять жваво з високим проявом дитячих емоцій. Практично виявлятися у моральних вчинках та прилучити до духовності вдається на спільних з старшими дітьми з учнями святах та розвагах, які стають для дітей живими зрозумілими еталонами поведінки. Ці свята готують діти спільно з вихователями та музичними керівником.

Діти вчаться вирізняти українців за мовою спілкування, за зовнішнім виглядом, особливостями одягу, побуту, за характерними традиціями, звичаями, обрядами.

Вихователі розвивають переконання, що все наше українське є для нас найкращим, наймилішим, найправильнішим. Діти вчаться розуміти і усвідомлювати правду і силу рідного народу.

Головною умовою духовного і морального здоров’я дитини є фізичне здоров’я.

Результатом співробітництва медичних працівників дошкільного закладу та педагогів стала створена система оздоровчої роботи, яка залучає дітей до активної рухової діяльності: ранкова гімнастика, фізкультурні заняття, спортивні змагання, рухливі ігри, прогулянки під керівництвом інструктора з фізкультури; профілактична робота із зміцнення здоров’я; очищення та зволоження повітря та води в групових кімнатах, використання бактерицидних та соляних ламп; фізпроцедури; аромотерапія, фіточаї, киснево-синглентні пінки, збалансоване харчування, спокійний денний сон, загартовуючі процедури після сну, фізкульхвилинки та фізкультпаузи під час занять з високим розумовим навантаженням все це допомагає зняти психічну, нервову напругу та статичну втому і забезпечити дітям рухову активність та чинники, які сприяють профілактиці захворювань.



Кiлькiсть переглядiв: 132

Коментарi